Rada budowy nr 14
Zadanie nr 1:
Roboty wykonane w maju 2019 r. – P.R.I. FART:
Branża drogowa
- Roboty ziemne Nasyp pod pobocze gruntowe przy DS. 3 w km5+917,26 (DW) – 0+979,67 (DS3)
- Nasyp w km 8+082,97 – 8+180,79
- Nasyp pod pobocze gruntowe przy ścieżce rowerowej w km 6+742,91 – 8+829,63 SP, SL
- Ułożono korytka ściekowe betonowe
- w km 6+468,00 – 6+545,67 SL
- Ułożono krawężnik betonowy przy drodze manewrowej na parkingu w km 6+950 SP
- DS.3
- oś A-H, C-F,
- Wykonano przepustyØ 80 w km 7+792,57 SP
- Ø 100 w km 7+858,67 SP, 6+425 SL
- Ø 50 w km 7+686,27 SL
- Naprawa zapadniętego odcinka
- DW w km 7+343 – 7+378
- Oczyszczono i skropiono emulsją asfaltową warstwę podbudowy z AC 22P pod warstwę wiążącą 6+495,54 – 7+990 SP i SL, na drogach manewrowych oś A-H, C-F
- Podbudowa z KŁSM
- Droga manewrowa oś A-H i oś C-F
- Oczyszczono i skropiono emulsją asfaltową podbudowę z kruszywa na drogach manewrowych
- Podbudowa AC 22 P
- Droga manewrowa oś A-H i oś C-F
- Wiążąca AC 16W WMS
- W km 6+495,54 – 7+190,35 SL oraz 6+495,55 – 6+989,9
- Podbudowa z betonu B20 pod zatoki 3 szt.
- Obrzeża betonowe w km 6+705 – 6+850 SP (wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego
Branża obiekty inżynierskie
MD-1
- Szalunki skrzydełek i ścianek zaplecznych podpora 1 i 4
- Betonowano skrzydełka i ścianki zapleczne podpory 1 i 4
- Rozszalowano płytę ustroju nośnego oraz poprzecznic
- Ułożono papę pod kapami chodnikowymi
- Zaizolowano ściankę zapleczną podpory 1 i 4
- Ułożono folię kubełkową na skrzydełka i ściance zaplecznej
- Rozpoczęto montaż desek gzymsowych
- Kontynuacja wykonywania zasypek podpora 1 i 4
MD-2
- Zamontowano sączki i wpusty
- Zabetonowano płyty ustroju nośnego wraz z poprzecznicami
- Zabetonowano skrzydełka podpór nr 1 i 4
Branża drogowa – Chodnik w Kranowie
- Wprowadzono tymczasową organizację ruchu
- Odhumusowano teren
- Wykopy i nasypy wraz z profilowaniem podłoża pod chodnik
- Wykonano przepusty pod zjazdami ze ściankami
Branża konstrukcyjna – Chodnik w Kranowie
- Wykonano wykopy pod fundament
- Wykonano korek pod fundamenty
- Zaszalowano i zabetonowano fundamentów
KR TRAKT:
Branża drogowa
- Wykonano roboty ziemne (nasypy) – Łącznik DG 0+156 – 0+228 SP, ścieżka rowerowa w KM ciągu głównego:4+375 – 4+450, Ciąg główny 4+080 – 4+167
- Wykonano grunt stabilizowany spoiwem hydraulicznym Rm= 1,5 Mpa i 2,5 MPa – Łącznik DG 0+156 – 0+228 SP,
- Wykonano grunt stabilizowany spoiwem hydraulicznym Rm= 1,5 Mpa – ścieżka rowerowa w KM ciągu głównego:4+375 – 4+450, ciąg główny 4+080 – 4+167
- Wykonano podbudowę z kruszywa łamanego 0/31,5 – KM 4+870 – 4+900, 5+115 – 5+155, DS 1 0+500 – 0+780, DS 2 0+740 – 0+981, Łącznik DG 0+156 – 0+228 SL
- Wykonano podbudowę z betonu asfaltowego – KM 4+870 – 4+900, 5+115 – 5+155, Łącznik DG 0+156 – 0+228 SL
- Wykonano warstwę wiążącą z betonu asfaltowego – KM 4+870 – 4+900, 5+115 – 5+155, DS 1 0+500 – 0+780, Łącznik DG 0+156 – 0+228 SL
- Wykonano przepust fi 60 w KM 4+110
Branża obiekty inżynierskie
- Przełączono przebudowaną sieć telekomunikacyjną światłowodową UT-1 i UT-2
Roboty wykonane w maju 2019 r. BUDIMEX
Branża drogowa
- roboty ziemne: wykop, nasyp,
- konstrukcja nawierzchni (WUP, podbudowa z KŁSM, podbudowa AC22P, w-wa wiążąca AC WMS, wiążąca AC16W KR2)
- roboty brukarskie (wyspy dzielące, chodniki, zjazdy)
- umocnienie skarp i rowów
- humusowanie z obsianiem
- budowa układu oświetleniowego
- Branża konstrukcyjna
MD3
- zasypki za przyczółkami
- stożki przyczółków
- płyta przejściowa za P1
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów betonowych
MD4
- zasypki za przyczółkami
- stożki przyczółków
- płyty przejściowe
- umocnienia stożków elementami betonowymi
- schody skarpowe
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów betonowych
- PRZEPUSTY
- roboty wykończeniowe