Rada budowy – wrzesień 2018

KB poinformował, że w lipcu 2018 na budowie były wykonywane:

  • bieżąca obsługa geodezyjna,
  • przebudowa kolizji teletechnicznych,
  • roboty ziemne,
  • przepusty pod DW I drogami podporządkowanymi,
  • MD-3: pale, wykopy, ścianki szczelne.)

 

Omówienie realizacji Kontraktu w miesiącu lipcu KB zakomunikował, że Wykonawca wykonał:

1. Branża drogowa:

  • Zdjęcie humusu: km 6+413,00-7+093,30 SP; km 3+742-5+155, DP0328T, DPO331T
  • Rozbiórka nawierzchni i podbudowy: km 7+093,30-7+303,45 SL; km 7+477,12- 7+717,26 SL; km 3+742-3+892, DP0328T
  • Roboty ziemne na ciągu głównym (wykop, nasyp, odwodnienie): km 6+468,00-7+093,30 SP, km 7+093,30-7+303,45 SL; km 7+477,12-7+717,26; km 3+742-4+097 strona prawa; km 4+167-5+117 strona lewa i prawa, ścieżka rowerowa km 0+000-0+311
  • Roboty ziemne na drogach podporządkowanych: DPO331T wraz z parkingiem
  • Roboty ziemne (wykończeniowe): km 8+182 – 9+600
  • Profilowanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne: km 3+742 – 4+080 strona prawa, 4+160 – 5+117 strona lewa i prawa, DPO331T wraz z parkingiem, ścieżka rowerowa 0+000 – 0+311
  • Koryto pod w-wy konstrukcyjne w km 3+742-4+080 strona prawa; km 4+333-5+117 strona lewa i prawa; km 5+155,39-6+072,82; km 6+468,00-7+093,30; km 7+093,30- 7+303,45 SL; km 7+303,45-7+477,12 SL; km 7+477,12-7+717,26 SL; DS3 km 5+692,26-5+835,93; DPO331T wraz z parkingiem; ścieżka rowerowa km 0+000-0+311
  • Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych z kruszywa: km 5+155,39-6+045,04; km 6+468,00-7+093,30 SL; km 6+468,00-6+711,46 oraz km 6+873,30-6+928,32
  • Oczyszczenie i skropienie w-we wyrównawczą: km 6+711,46-6+873,30; km 6+928,32- 7+093,30; km 5+155,39-6+045,04; km 8+345-8+380; km 8+452-8+640; km 8+782- 8+820; km 9+142-9+242; km 9+467-9+600 SP
  • W-wa stabilizacji na ścieżce rowerowej: km 0+000-0+311
  • W-wa podbudowy z KŁSM: km 5+155,39-6+072,82; km 6+468,00-7+093,30; km 8+182- 9+600 SP
  • W-wa stabilizacji C 0,5/1,5: km 3+742-4+097 strona prawa, km 4+433-5+117 strona lewa i prawa; km 5+692,26-5+835,93; km 5+467,26-5+717,26; km 5+717,26-6+072,82; km 6+468,00-7+093,30; km 7+093,30-7+303,45 SL; km 7+303,45- 7+477,12 SL; od 7+477,12-7+717,26 SL
  • W-wa stabilizacji C 1,5/2,5: km 3+742-4+097SP; km 4+433-5+117; km 5+155,39- 5+247,01; km 5+467,26-5+517,26; km 5+717,26-6+072,82; km 5+692,26-5+835,93
  • W-wa wyrównawcza z BA: km 8+345-8+380; km 8+452-8+640; km 8+782-8+820; km 9+142-9+242; km 9+467-9+600 – strona prawa
  • Oczyszczenie I skropienie pow. w-wy podbudowy z BA: km 8+182-9+600 strona prawa
  • W-wa podbudowy z BA: km 5+155,39-6+045,04 SL; km 6+468,00-7+093,30 SL; km 8+182-9+600 Sp
  • W-wa wyrównawcza z KS oraz z AC16W: km 6+468,00-7+093,30
  • W-wa wiążąca z BA: km 8+182-9+600 SP; km 8+182-8+533 SL; km 5+155,39-6+045,04
  • Oczyszczenie i skroplenie pow. w-wy wiążące z BA: km 8+533-9+600 strona lewa; km 8+182-9+600 strona prawa
  • Likwidacja spękań nawierzchni bitumicznych: km 6+500-6+512,4 SL; km 6+821,10; km 6+912,60; km 6+468,10-6+500,00 SP; km 6+859,10-6+876,70 SP; km 6+876,90- 6+897,00 SP; km 6+912,00-6+925,40 SP; km 6+958,30-6+986,60; km 7+000,20- 7+020,10 Sp
  • Ułożenie geokompozytu: km 6+500-6+512,4 SL; km 6+821,10; km 6+912,60; km 6+468,10-6+500,0 SP; km 6+859,10-6+876,70 SP; km 6+876,90-6+897,00 SP; km 6+912,00-6+925,40 SP; km 6+958,30-6+986,60; km 7+000,20-7+020,10 SP; km 8+533 9+600 strona lewa; km 8+182 – 9+600 strona prawa
  • Roboty brukarskie (ułożenie krawężników betonowych, kostki betonowej, obrzeży betonowych): km 8+370 – 8+650; DPO331T

2. Branża obiekty inżynierskie:

  • Rozebranie przepustu z rur w km: 6+675, 6+770, 6+785, 7+180, 7+275
  • Rozebranie przepustu z ścianek czołowych w km: 6+770, 6+785, 6+675
  • Rozbiórka nawierzchni z BA Rozbiórka nawierzchni chodników z asfaltu
  • Wykonanie przepustów (roboty ziemne, ława, ułożenie elementów, zasypki) – przepusty PRZ-1 strona prawa, PRZp-8
  • Ułożenie elementów przepustu PRZ-2

3. Branża teletechniczna

  • Przebudowa kolizji km 3+742-5+155

4. Branża elektryczna – Przebudowa sieci elektroenergetyczna

  • Przebudowa kolizji km 3+742-5+155

5. Branża elektryczna – oświetlenie układu drogowego

  • Budowa oświetlenia km 3+742-5+ 155

6. Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa

  • Przebudowa kanalizacji deszczowej Układ KD6,1, KD6.2, KD6.3; Wpust Wp2 i Wp6

7. Branża sanitarna – kanalizacja sanitarna

  • Budowa kanalizacji sanitarnej KS.1 -DP0328T

 

Omówienie realizacji Kontraktu za miesiąc lipiec

KR poinformował, że w sierpniu 2018r na budowie były wykonywane:

  • bieżąca obsługa geodezyjna
  • rozbiórki podbudowy z kruszywa, frezowanie masy
  • roboty ziemne
  • przepusty pod DW i drogami podporządkowanymi,
  • MD4
    • pale Franki – MD4
    • ścianki szczelne MD4
    • wykopy w ściankach szczelnych
    • chudy beton na podporze P2 MD4
    • montaż zbrojenia podpora P2
  • MD3
    • wykopy w ściankach szczelnych
    • chudy beton – podpora P4, P3, P2 i P1
    • montaż zbrojenia na podporach P2, P3 i P4
    • betonowanie podpory P2, P3 i P4

 

Omówienie planu na następny miesiąc

KR poinformował, że na miesiąc wrzesień 2018r zaplanowano wykonywanie:

  • roboty ziemne: wykop, nasyp,
  • przepusty skrzynkowe pod DW i drogami poprzecznymi,
  • warstwa ulepszonego podłoża
  • wyrównanie z kruszywa oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
  • układanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej
  • układanie podbudowy bitumicznej z betonu asfaltowego
  • roboty mostowe:
    • Na obiekcie MD-3: montaż zbrojenia ławy fundamentowej i betonowanie ławy P1, montaż zbrojenia i szalunków przyczółka podpory P4 oraz filarów P2 i P3 wraz z ich betonowaniem
    • Na obiekcie MD4: wykopy w ściankach szczelnych na podporze P1 oraz chudy beton, montaż zbrojenia ław fundamentowych P2 I P1 wraz z ich betonowaniem
  • przebudowa kolizji energetycznych
  • budowa układu oświetleniowego w m. Cisów
  • budowa kanalizacji deszczowej