Rada budowy – sierpień 2018

KB poinformował, że w lipcu 2018 na budowie były wykonywane:
bieżąca obsługa geodezyjna,
przebudowa kolizji teletechnicznych,
roboty ziemne,
przepusty pod DW I drogami podporządkowanymi,
MD-3: pale, wykopy, ścianki szczelne.)

Omówienie realizacji Kontraktu w miesiącu lipcu:
KB zakomunikował, że Wykonawca wykonał:
a. branża drogowa
Zdjęcie humusu: km 6+413,00-7+093,30 SP; km 3+742-5+155, DP0328T, DPO331T
Rozbiórka nawierzchni i podbudowy: km 7+093,30-7+303,45 SL; km 7+477,12- 7+717,26 SL; km 3+742-3+892, DP0328T
Roboty ziemne na ciągu głównym (wykop, nasyp, odwodnienie): km 6+468,00-7+093,30 SP, km 7+093,30-7+303,45 SL; km 7+477,12-7+717,26; km 3+742-4+097 strona prawa; km 4+167-5+117 strona lewa i prawa, ścieżka rowerowa km 0+000-0+311
Roboty ziemne na drogach podporządkowanych: DPO331T wraz z parkingiem
Roboty ziemne (wykończeniowe): km 8+182 – 9+600
Profilowanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne: km 3+742 – 4+080 strona prawa, 4+160 – 5+117 strona lewa i prawa, DPO331T wraz z parkingiem, ścieżka rowerowa 0+000 – 0+311
Koryto pod w-wy konstrukcyjne w km 3+742-4+080 strona prawa; km 4+333-5+117 strona lewa i prawa; km 5+155,39-6+072,82; km 6+468,00-7+093,30; km 7+093,30- 7+303,45 SL; km 7+303,45-7+477,12 SL; km 7+477,12-7+717,26 SL; DS3 km 5+692,26-5+835,93; DPO331T wraz z parkingiem; ścieżka rowerowa km 0+000-0+311
Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych z kruszywa: km 5+155,39-6+045,04; km 6+468,00-7+093,30 SL; km 6+468,00-6+711,46 oraz km 6+873,30-6+928,32
Oczyszczenie i skropienie w-we wyrównawczą: km 6+711,46-6+873,30; km 6+928,32- 7+093,30; km 5+155,39-6+045,04; km 8+345-8+380; km 8+452-8+640; km 8+782- 8+820; km 9+142-9+242; km 9+467-9+600 SP
W-wa stabilizacji na ścieżce rowerowej: km 0+000-0+311
W-wa podbudowy z KŁSM: km 5+155,39-6+072,82; km 6+468,00-7+093,30; km 8+182- 9+600 SP
W-wa stabilizacji C 0,5/1,5: km 3+742-4+097 strona prawa, km 4+433-5+117 strona lewa i prawa; km 5+692,26-5+835,93; km 5+467,26-5+717,26; km 5+717,26-6+072,82; km 6+468,00-7+093,30; km 7+093,30-7+303,45 SL; km 7+303,45- 7+477,12 SL; od 7+477,12-7+717,26 SL
W-wa stabilizacji C 1,5/2,5: km 3+742-4+097SP; km 4+433-5+117; km 5+155,39- 5+247,01; km 5+467,26-5+517,26; km 5+717,26-6+072,82; km 5+692,26-5+835,93
W-wa wyrównawcza z BA: km 8+345-8+380; km 8+452-8+640; km 8+782-8+820; km 9+142-9+242; km 9+467-9+600 – strona prawa
Oczyszczenie I skropienie pow. w-wy podbudowy z BA: km 8+182-9+600 strona prawa
W-wa podbudowy z BA: km 5+155,39-6+045,04 SL; km 6+468,00-7+093,30 SL; km 8+182-9+600 Sp
W-wa wyrównawcza z KS oraz z AC16W: km 6+468,00-7+093,30
W-wa wiążąca z BA: km 8+182-9+600 SP; km 8+182-8+533 SL; km 5+155,39-6+045,04
Oczyszczenie i skroplenie pow. w-wy wiążące z BA: km 8+533-9+600 strona lewa; km 8+182-9+600 strona prawa
Likwidacja spękań nawierzchni bitumicznych: km 6+500-6+512,4 SL; km 6+821,10; km 6+912,60; km 6+468,10-6+500,00 SP; km 6+859,10-6+876,70 SP; km 6+876,90- 6+897,00 SP; km 6+912,00-6+925,40 SP; km 6+958,30-6+986,60; km 7+000,20- 7+020,10 Sp
Ułożenie geokompozytu: km 6+500-6+512,4 SL; km 6+821,10; km 6+912,60; km 6+468,10-6+500,0 SP; km 6+859,10-6+876,70 SP; km 6+876,90-6+897,00 SP; km 6+912,00-6+925,40 SP; km 6+958,30-6+986,60; km 7+000,20-7+020,10 SP; km 8+533 9+600 strona lewa; km 8+182 – 9+600 strona prawa
Roboty brukarskie (ułożenie krawężników betonowych, kostki betonowej, obrzeży betonowych): km 8+370 – 8+650; DPO331T
b. Branża obiekty inżynierskie
Rozebranie przepustu z rur w km: 6+675, 6+770, 6+785, 7+180, 7+275
Rozebranie przepustu z ścianek czołowych w km: 6+770, 6+785, 6+675
Rozbiórka nawierzchni z BA Rozbiórka nawierzchni chodników z asfaltu
Wykonanie przepustów (roboty ziemne, ława, ułożenie elementów, zasypki) – przepusty PRZ-1 strona prawa, PRZp-8
Ułożenie elementów przepustu PRZ-2
c. Branża teletechniczna
Przebudowa kolizji km 3+742-5+155
d. Branża elektryczna – Przebudowa sieci elektroenergetyczna
Przebudowa kolizji km 3+742-5+155
e. Branża elektryczna – oświetlenie układu drogowego
Budowa oświetlenia km 3+742-5+ 155
f. Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa
Przebudowa kanalizacji deszczowej Układ KD6,1, KD6.2, KD6.3; Wpust Wp2 i Wp6
g. Branża sanitarna – kanalizacja sanitarna
Budowa kanalizacji sanitarnej KS.1 -DP0328T