Rada budowy – czerwiec 2018

Zadanie nr 1

  • Usunięto warstwy humusu na odcinku od km 6+774,41 do km 7+850,95 SL, od km 5+715 do km 5+920
  • Wykonano dolne warstwy nasypu od IV do 0 od km 6+155,32 do km 6+288,49, warstwę I od km 5+381,10 do km 5+485,67, warstwę 0 od km 5+301,42 do 5+517,2
  • Usunięto nasyp niekontrolowany od km 6+350 do km 6+430
  • Wykopano wykop wraz z odwozem gruntu poza teren budowy od km 5+942,26 do km 6+091,87, od km 5+155,39 do km 5+717,26
  • Rozebrano przepust w km 6+590 strona lewa
  • Odhumusowanie w km 8+182 – 9+600 str. prawa
  • Rozbiórka przepustu PRZ-3R w km 8+640 wraz z odbudowaniem nasypu
  • Rozbiórka nawierzchni i podbudowy na ciągu głównym w km 8+380 – 8+492, 8+640 – 8+782, 8+932 – 9+142 oraz 9+242 – 9+467 lewa strona
  • Usunięto warstwy humusu na odcinku od km 6+774,41 do km 7+850,95 SL, od km 5+715 do km 5+920
  • Wykonano dolne warstwy nasypu od IV do 0 od km 6+155,32 do km 6+288,49, warstwę I od km 5+381,10 do km 5+485,67, warstwę 0 od km 5+301,42 do km 5+517,2
  • Usunięto nasyp niekontrolowany od km 6+350 do km 6+430,
  • Wykonano wykopy wraz z odwozem gruntu poza teren budowy od km 5+942,26 do km 6+091,87, od km 5+155,39 do km 5+717,26,
  • Rozebrano przepust w km 6+590 strona lewa,
  • Odhumusowanie w km 8+182 – 9+600 str. Prawa,
  • Rozbiórka przepustu PRZ-3R w km 8+640 wraz z odbudowaniem nasypu,
  • Rozbiórka nawierzchni i podbudowy na ciągu głównym w km 8+380 – 8+492, 8+640 – 8+782, 8+932 – 9+142 oraz 9+242 – 9+467 strona lewa,
  • Rozbiórka nawierzchni na DP 0331T oraz przylegającej zawrotki dla autobusów,
  • Rozbiórka elementów betonowych ( kostka, krawężniki, obrzeża, korytka, płytki chodnikowe) w miejscach występowania w zakresie 8+182 – 9+600,
  • Rozbiórka wiaty przystankowej w km 8+513 strona lewa,
  • Rozbiórka barier stalowych w miejscach występowania w zakresie 8+182 – 9+600,
  • Roboty ziemne ( wykop, nasyp) na ścieżce rowerowej w km 2+097 – 2+444 oraz 2+506 – 3+490,
  • Profilowanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne na ścieżce rowerowej w km 2+097 – 2+444 oraz 2+506 – 3+490,
  • W-wa stabilizacji na ścieżce rowerowej w km 2+506 – 3+490,
  • Roboty ziemne na głównym ciągu ( wykop, nasyp) 8+182 – 8+554 oraz 8+592 – 9+600 strona lewa,
  • Koryto pod w-wy konstrukcyjne w km 8+182 – 8+492 oraz 9+032 – 9+600 strona lewa,
  • W-wa stabilizacji na ciągu głównym 9+242 – 9+600 strona lewa.
  • Przebudowano sieć wodociągową —W2, W3, W4, W4A

 

Zadanie nr 2

Kierownik Budowy poinformował, że prowadzona była bieżąca obsługa geodezyjna, prace porządkowe po wycince drzew, przebudowa kolizji wodociągowych, przebudowa kolizji technicznych, odhumusowanie, wykop oraz nasyp.