Rada budowy nr 12
Zadanie nr 1:
Roboty wykonane w marcu 2019 r. – P.R.I. FART:
Branża drogowa
- roboty ziemne
- nasyp – warstwa „0” na drodze manewrowej oś A-H, C-F; GWN warstwa „0” na parkingu
- profilowanie podłoża
- ścieżka rowerowa w km 6+468 – 7+829
- w-wa podbudowy z KŁSM
- wyspa rozdzielająca w km: 5+155 – 5+340; 6+900 – 7+030; 7+150 – 7+214
- ścieżka rowerowa w km 6+440,5 – 7+829,63
DS. 3
- w-wa ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem
- zatoka autobusowa 5+190 SP, 6+800 SP
- w-wa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem
- zatoka autobusowa w km 5+190 SP; 6+800 SP,
- ścieżka rowerowa w km 6+440,5 – 7+829,63
- w-a ścieralna i wiążąca
- ścieżka rowerowa w km 6+440,5 – 7+798,44
DS. 3
- oczyszczenie i Skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych z kruszywa
- ścieżka rowerowa w km 6+440,5 – 7+829,63
DS. 3
- ułożenie przepustów rurowych PEHD
Ø 80 w km: 5+181,41 SL; 5+922,62 SL; 5+942,3 SL; 5+961,17 SL; 6+839,81 SP; 6+754,9 SP, 7+030 SP, 6+674,45 SP; 0+009 droga manewrowa oś A-H, 6+756,28 SL
Ø 60 w km: 7+180,91 SP; 7+273,01 SP; 7+316,77 SP; 7+449,83 SP; 7+697,85 SP; 7+349,65 SL; 7+836,56 SL
Ø 100 w km: 6+595,87 SL
- ustawienie krawężników betonowych
wyspa rozdzielająca w km 5+155 – 5+340; 6+900 – 7+030; 7+150 – 7+214
zatoka autobusowa w km 5+190 SP, 6+800 SP
DW 6+120,44 – 6+265,38 SL
- nawierzchnia z kostki betonowej
wyspa rozdzielająca w km 5+150 – 5+340, 6+990,37 – 7+027,56, 7+160,63 – 7+213,98
MD-1
- montaż łożysk
- szalunki poprzecznic
- zbrojenie poprzecznic i płyty
- szalunki i betonowanie skrzydeł podpory 1 i 4
- izolacja cienka przyczółków i skrzydełek
- MD-2
- betonowanie przyczółka podpory nr 4
- betonowanie skrzydełek podpory nr 1 – Etap I
- wykonanie rusztowań podporowych
- montaż łożysk
- montaż belek
- szalunki (podłogi poprzecznic podporowych
TRAKT S.A.:
Branża drogowa
- wykonanie przepustów rurowych -DS.1, DS.2
- wykonanie robót ziemnych/ odwodnieniowych
- wykonanie wycinek drzew kolidujących z rowem / robotami branżowymi
Branża drogowa
- roboty ziemne
- wykopy – rowy przydrożne w km 6+468 – 7+500 Str. L, P
- stabilizacja cementem C 0,5/1,5 grubości 14 cm oraz 15 cm
- parking
- w-wa podbudowy z KŁSM gr. 20 cmDG 6+092 – „Nad Lubrzanką”
- DW 7+829,63 – 7+990,29
- w-wa podbudowy z AC 22P gr 10cm
- DW 7+829,63 – 7+990,29
- w-wa wiążąca z AC 16W WMS gr. 6 cm6+468,00 – 7+990,29
- 6+045,04 – 6+265,38
- w-wa wiążąca z AC 16W gr 8 cm
- DG 6+029 „Nad Lubrzanką”
- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnychDG 6+092 – „Nad Lubrzanką”DW 6+045,04 – 6+265,38
- DW 6+468,00 – 7+990,29
- DW 7+829,63 – 7+990,29
- DW 7+829,63 – 7+990,29
- ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30cm
- parking
- ułożenie ścieków trójkątnych7+390 – 7+490 SP
- 7+840 – 7+960 SL, SP
- 6+468,00 – 6+545 SL
- ułożenie Obrzeża betonowe
- zatoki autobusowe: w km 5+90 SL, 6+700 SL, 6+800 SP
- humusowanie z obsianiem rowów wraz z przyległymi terenami zielonymi
- DW 6+468 – 7+500 SP, SL
Branża obiekty inżynierskie MD-1
- betonowanie płyty ustroju wraz z poprzecznicami
- wykonanie odwodnieniaułożenie maty bentonitowej,
- wykonanie drenaży
- zasypki przyczółków do poziomu istniejącego terenu,
- zasypki przyczółków do wysokości wykonanego I-go etapu skrzydeł przyczółkówMD-2
- wykonanie zbrojenia poprzecznic
- wykonanie zbrojenia płyty ustroju
- przygotowanie do betonowania płyty (szalunki poprzecznic
- wykonanie odwonienia i drenaży za przyczółkami
- zasypki przyczółków i skrzydełek
- wykonanie robót ziemnych (nasypy) – KM 4+080 – 4+160 SL
- wykonanie przepustów rurowych – pod zjazdami
- wykonanie gruntu stabilizowanego spoiwem hydrauliczny Rm= 1,5 Mpa i 2,5 MPa – KM 4+870 – 4+900, DP0328T, DS1 0+700 – 0+981 i DS 2 0+500 – 0+767
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 – KM 4+870 – 4+900
- dokończenie wykonania przepustów rurowych PRZp-4, PRZp-5
- wykopy pod przebudowę telekomunikacji KM 3+742 – 4+400
Roboty wykonane w marcu 2019 r. – BUDIMEX S.A.:
Branża drogowa
- roboty ziemne: wykop, nasyp,
- warstwa ulepszonego podłoża
- podbudowa z kruszywa
- układanie podbudowy bitumicznej z betonu asfaltowego
- układanie warstwy wiążącej
- roboty brukarskie
- budowa układu oświetleniowego
- kanalizacja deszczowakontynuacja prac na obiektach mostowych:
MD 3
- montaż krawężników,
- montaż desek gzymsowych,
- zbrojenie i betonowanie kap chodnikowych,
- zasypki przyczółków, stożki przyczółków,
MD 4
- montaż krawężników,
- montaż desek gzymsowych,
- zbrojenie kap chodnikowych,
- zasypki przyczółków, stożki przyczółków,
- umocnienie koryta rzeki
- Przepusty:
PRZ 6 – wykonanie części przelotowej, płyty zespalającej, konstrukcja gabionowa
Zadanie nr 2:
Branża obiekty inżynierskie
KR TRAKT:
P.R.I. FART:
Plan na kwiecień:
Plan na kwiecień:
Branża drogowa
- roboty ziemne: wykop, nasyp,
- konstrukcja nawierzchni (WUP, podbudowa z KŁSM, podbudowa AC22P, w-wa wiążąca AC WMS, wiążąca AC16W KR2)
- roboty brukarskie
- budowa układu oświetlenia drogowego,
MD 3
- zasypki przyczółków, stożki przyczółków,
- regulacja rzeki
MD 4
- zasypki przyczółków, stożki przyczółków,
PRZ 7
- wykonywanie wlotu, wylotu, płyty zespalającej, płyt przejściowych, izolacji z papy, zasypki, konstrukcja gabionowa.