Rada budowy – kwiecień 2019

Rada budowy nr 12

Zadanie nr 1:

Roboty wykonane w marcu 2019 r. – P.R.I. FART:

Branża drogowa

  • roboty ziemne
  • nasyp – warstwa „0” na drodze manewrowej oś A-H, C-F; GWN warstwa „0” na parkingu
  • profilowanie podłoża
  • ścieżka rowerowa w km 6+468 – 7+829
  • w-wa podbudowy z KŁSM
  • wyspa rozdzielająca w km: 5+155 – 5+340; 6+900 – 7+030; 7+150 – 7+214
  • ścieżka rowerowa w km 6+440,5 – 7+829,63

DS. 3

  • w-wa ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem
  • zatoka autobusowa 5+190 SP, 6+800 SP
  • w-wa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem
  • zatoka autobusowa w km 5+190 SP; 6+800 SP,
  • ścieżka rowerowa w km 6+440,5 – 7+829,63
  • w-a ścieralna i wiążąca
  • ścieżka rowerowa w km 6+440,5 – 7+798,44

DS. 3

  • oczyszczenie i Skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych z kruszywa
  • ścieżka rowerowa w km 6+440,5 – 7+829,63

DS. 3

  •  ułożenie przepustów rurowych PEHD

Ø 80 w km: 5+181,41 SL; 5+922,62 SL; 5+942,3 SL; 5+961,17 SL; 6+839,81 SP; 6+754,9 SP, 7+030 SP, 6+674,45 SP; 0+009 droga manewrowa oś A-H, 6+756,28 SL

Ø 60 w km: 7+180,91 SP; 7+273,01 SP; 7+316,77 SP; 7+449,83 SP; 7+697,85 SP; 7+349,65 SL; 7+836,56 SL

Ø 100 w km: 6+595,87 SL

  •  ustawienie krawężników betonowych

wyspa rozdzielająca w km 5+155 – 5+340; 6+900 – 7+030; 7+150 – 7+214

zatoka autobusowa w km 5+190 SP, 6+800 SP

DW 6+120,44 – 6+265,38 SL

  •  nawierzchnia z kostki betonowej

wyspa rozdzielająca w km 5+150 – 5+340, 6+990,37 – 7+027,56, 7+160,63 – 7+213,98

Branża obiekty inżynierskie

MD-1

  • montaż łożysk
  • szalunki poprzecznic
  • zbrojenie poprzecznic i płyty
  • szalunki i betonowanie skrzydeł podpory 1 i 4
  • izolacja cienka przyczółków i skrzydełek
  • MD-2
  • betonowanie przyczółka podpory nr 4
  • betonowanie skrzydełek podpory nr 1 – Etap I
  • wykonanie rusztowań podporowych
  • montaż łożysk
  • montaż belek
  • szalunki (podłogi poprzecznic podporowych

 

TRAKT S.A.:

Branża drogowa

  • wykonanie przepustów rurowych -DS.1, DS.2
  • wykonanie robót ziemnych/ odwodnieniowych
  • wykonanie wycinek drzew kolidujących z rowem / robotami branżowymi

Branża drogowa

  •  roboty ziemne
  • wykopy – rowy przydrożne w km 6+468 – 7+500 Str. L, P
  •  stabilizacja cementem C 0,5/1,5 grubości 14 cm oraz 15 cm
  • parking
  •  w-wa podbudowy z KŁSM gr. 20 cmDG 6+092 – „Nad Lubrzanką”
  • DW 7+829,63 – 7+990,29
  •  w-wa podbudowy z AC 22P gr 10cm
  • DW 7+829,63 – 7+990,29
  •  w-wa wiążąca z AC 16W WMS gr. 6 cm6+468,00 – 7+990,29
  • 6+045,04 – 6+265,38
  •  w-wa wiążąca z AC 16W gr 8 cm
  • DG 6+029 „Nad Lubrzanką”
  •  oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnychDG 6+092 – „Nad Lubrzanką”DW 6+045,04 – 6+265,38
  • DW 6+468,00 – 7+990,29
  • DW 7+829,63 – 7+990,29
  • DW 7+829,63 – 7+990,29
  •  ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30cm
  • parking
  •  ułożenie ścieków trójkątnych7+390 – 7+490 SP
  • 7+840 – 7+960 SL, SP
  • 6+468,00 – 6+545 SL
  •  ułożenie Obrzeża betonowe
  • zatoki autobusowe: w km 5+90 SL, 6+700 SL, 6+800 SP
  •  humusowanie z obsianiem rowów wraz z przyległymi terenami zielonymi
  • DW 6+468 – 7+500 SP, SL

Branża obiekty inżynierskie MD-1

  •  betonowanie płyty ustroju wraz z poprzecznicami
  •  wykonanie odwodnieniaułożenie maty bentonitowej,
  • wykonanie drenaży
  • zasypki przyczółków do poziomu istniejącego terenu,
  •  zasypki przyczółków do wysokości wykonanego I-go etapu skrzydeł przyczółkówMD-2
  • wykonanie zbrojenia poprzecznic
  • wykonanie zbrojenia płyty ustroju
  • przygotowanie do betonowania płyty (szalunki poprzecznic
  • wykonanie odwonienia i drenaży za przyczółkami
  • zasypki przyczółków i skrzydełek
  • wykonanie robót ziemnych (nasypy) – KM 4+080 – 4+160 SL
  • wykonanie przepustów rurowych – pod zjazdami
  • wykonanie gruntu stabilizowanego spoiwem hydrauliczny Rm= 1,5 Mpa i 2,5 MPa – KM 4+870 – 4+900, DP0328T, DS1 0+700 – 0+981 i DS 2 0+500 – 0+767
  • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 – KM 4+870 – 4+900
  • dokończenie wykonania przepustów rurowych PRZp-4, PRZp-5
  • wykopy pod przebudowę telekomunikacji KM 3+742 – 4+400

 

 Roboty wykonane w marcu 2019 r. – BUDIMEX S.A.:

Branża drogowa

  • roboty ziemne: wykop, nasyp,
  • warstwa ulepszonego podłoża
  • podbudowa z kruszywa
  • układanie podbudowy bitumicznej z betonu asfaltowego
  • układanie warstwy wiążącej
  • roboty brukarskie
  • budowa układu oświetleniowego
  • kanalizacja deszczowakontynuacja prac na obiektach mostowych:

MD 3

  • montaż krawężników,
  • montaż desek gzymsowych,
  • zbrojenie i betonowanie kap chodnikowych,
  • zasypki przyczółków, stożki przyczółków,

MD 4

  • montaż krawężników,
  • montaż desek gzymsowych,
  • zbrojenie kap chodnikowych,
  • zasypki przyczółków, stożki przyczółków,
  • umocnienie koryta rzeki
  • Przepusty:

PRZ 6 – wykonanie części przelotowej, płyty zespalającej, konstrukcja gabionowa

 

 

Zadanie nr 2:

Branża teletechniczna

Branża obiekty inżynierskie

 Branża drogowa

KR TRAKT:

 P.R.I. FART:

Plan na kwiecień:

 

Plan na kwiecień:

Branża drogowa

  • roboty ziemne: wykop, nasyp,
  • konstrukcja nawierzchni (WUP, podbudowa z KŁSM, podbudowa AC22P, w-wa wiążąca AC WMS, wiążąca AC16W KR2)
  • roboty brukarskie
  • budowa układu oświetlenia drogowego,

MD 3

  • zasypki przyczółków, stożki przyczółków,
  • regulacja rzeki

MD 4

  • zasypki przyczółków, stożki przyczółków,

PRZ 7

  • wykonywanie wlotu, wylotu, płyty zespalającej, płyt przejściowych, izolacji z papy, zasypki, konstrukcja gabionowa.