Rada budowy nr 011
Zadanie 1
W miesiącu styczeń/luty Wykonawca wykonał:
a. Branża obiekty inżynierskie
MD-1
- prowadzono roboty przygotowawcze do montażu belek prefabrykowanych
- zamontowano belki prefabrykowane na całym obiekcie
- zamontowano łożyska na podporze nr 3 i 4
MD-2
- rozpoczęto zbrojenie filara P2, ławy fundamentowej P4 oraz filara P3
- zabetonowano ławę fundamentową P1 oraz P4
- wykonano izolacje ławy fundamentowej – P1, P2, P4
- wykonano zasypki fundamentów P1 oraz P4
- zabetonowano filar P2
- wyciągnięto grodzice na całym obiekcie
- rozpoczęto zbrojenie ściany czołowej przyczółku P1
- wykonanie zasypki fundamentu P4
- rozpoczęto zbrojenia ściany czołowej P4
- zabetonowano filar nr 3
- zabetonowano przyczółek nr 1 oraz skrzydełko nr 2 podpory 4
Mur oporowy
- wbicie grodzic
KR zakomunikował, że firma Trakt wykonała:
a. Branża drogowa
- humusowanie DS1 0+000-0+700, DS2 0+000-0+500
b. Branża obiekty inżynierskie
- PRZ-2: zbrojenie i betonowanie skrzydełek S1 i S2, zbrojenie i betonowanie wlotów W1 i W2
c. Branża teletechniczna
- przebudowa kolizji 3+742-5+155
d. Branża elektryczna – przebudowa sieci elektroenergetyczna
- przebudowa kolizji 3+742-5+155 układanie kabli SN i NN do przebudowy kolizji SN i NN
e. Branża elektryczna – oświetlenie układu drogowego
- budowa oświetlenia 8+182-9+600 – montaż fundamentów pod słupy, pomiary elektryczne
Wykonawca planuje wykonać w marcu:
a. Branża drogowa
- roboty ziemne (nasyp – pod pobocze jezdni, parking; wykop – rowy przydrożne)
- profilowanie podłoża (parking, ścieżka rowerowa w km 6+468–7+829)
- w-wa podbudowy z KŁSM (DS.3, droga gminna „Nad Lubrzanką”, ścieżka rowerowa w km 6+468–7+829, wyspa rozdzielająca km 5+155–5+340, trasa główna km 7+829–7+990)
- w-wa podbudowy z betonu cementowego (zatoka autobusowa 5+170, 6+710, 6+800)
- w-wa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem (parking, ścieżka rowerowa km 6+468–7+829)
- w-wa wiążąca (DS.3, droga gminna „Nad Lubrzanką”, ścieżka rowerowa w km 6+468–7+829, DW w km 6+090–6+265, 6+500–7+900)
- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych z kruszywa (DS.3, droga gminna „nad Lubrzanką”, ścieżka rowerowa km 6+468–7+829, trasa główna km 6+500–7+900, 7+829–7+990)
- ułożenie przepustów rurowych PEHD (w km: 5+181,41; 5+942,3; 5+961,17; wjazd i wyjazd na parking, 6+595; 6+674; 6+754; 6+839)
- ustawienie krawężników betonowych (parking, wyspa rozdzielająca w km 5+155 do km 5+340; zatoka autobusowa w km 5+170, 6+710 oraz 6+800, trasa główna w km 6+090–6+265) )
- w-wa ścieralna (DS.3, ścieżka rowerowa w km 6+468 – 7+829)
b. Branża obiekty inżynierskie
MD-1
- betonowanie skrzydełek do poziomu półki na podorze nr 1 i 4
- przygotowanie szalunków i montaż zbrojenia poprzecznic i płyty ustroju
- izolacja wraz z zasypkami za przyczółkami
MD-2
- Betonowanie filara nr 3,
- Betonowanie ściany czołowej przyczółku nr 4
- Betonowanie skrzydełek do poziomu półki nr 1 i 2–P1
- Roboty przygotowawcze pod montaż belek prefabrykowanych
- Montaż belek prefabrykowanych
Zadanie nr 2:
W styczniu i lutym 2019r na budowie były wykonywane:
Branża drogowa
- Bieżąca obsługa geodezyjna
- Wykop pod rowy odwadniające
- Układanie przepustów zjazdowych z PEHD
- Roboty rozbiórkowe (rozbiórka podbudowy z kruszywa, rozbiórka istniejących przepustów i umocnień rowów).
- Układanie krawężników betonowych oraz umocnienia rowów i skarp z prefabrykatów betonowych.
Branża oświetlenie
- Montaż kabli oświetleniowych
Branża mostowa
MD 3
- Demontaż deskowania ustroju nośnego, wykonywanie ścianek zaplecznych, montaż dylatacji modułowych, wykonywanie izolacji z papy termozgrzewalnej pod kapami, montaż kotew talerzowych
MD 4
- Zbrojenie + deskowanie ustroju nośnego, betonowanie ustroju nośnego, demontaż deskowania ustroju nośnego, wykonywanie zasypek przyczółków
Na przepustach skrzynkowych PRZ-6, 9, 19, 20 były wykonywane:
- wloty i wyloty
- izolacja
- oraz zasypki
Na miesiąc marzec 2019r zaplanowano wykonywanie:
Branża drogowa
- Bieżąca obsługa geodezyjna
- Wykopy oraz nasypy.
- Roboty rozbiórkowe (rozbiórka podbudowy z kruszywa, rozbiórka istniejących przepustów zjazdowych i umocnień rowów).
- Wykonywanie warstwy ulepszonego podłoża oraz podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie na ciągu głównym, drogach podporządkowanych, ścieżce rowerowej, chodnikach oraz wyspach dzielących.
- Wykonanie podbudowy z betonu cementowego na zatokach autobusowych.
- Układanie kostki brukowej na wyspach dzielących, chodnikach oraz kostki kamiennej na zatokach autobusowych.
- Rozpoczęcie robót bitumicznych – podbudowa z BA oraz warstwa wiążąca.
- Układanie krawężników betonowych oraz umocnienia rowów i skarp z prefabrykatów betonowych.
Branża oświetlenie
- Montaż kabli oświetleniowych
Branża sieci elektroenergetyczne
- Montaż kabli oświetleniowych
Branża kanalizacja deszczowa
- Montaż wpustów deszczowych oraz regulacja kratek ściekowych oraz włazów.
Branża mostowa
MD-3
- Montaż desek gzymsowych, układanie krawężników, montaż zbrojenia kap chodnikowych.
- Betonowanie kap chodnikowych. Wykonywanie zasypek przyczółków.
MD-4
- Wykonywanie izolacji z papy termozgrzewalnej, montaż desek gzymsowych, układanie krawężników, wykonywanie zasypek przyczółków oraz rozpoczęcie robót w zakresie umocnienia rzeki.
- Na przepustach skrzynkowych PRZ-6, PRZ19, PRZ20– roboty wykończeniowe (gabiony, umocnienia wlotów)
- Na przepuście skrzynkowym PRZ -7 – wykonywanie części przelotowej pod dr serwisową, wykonywanie wlotu i wylotu, izolacji cienkich oraz zasypek przepustu.